• Name: Anonymous (Verified)
    Job Title: Marketing
    Length of product use: Less than 6 months
    Used How Often?: Daily
    Role: User
    Organization Size: 100 - 499
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Alert scam ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

    Date: Jul 05 2026

    Summary: I purchased a $0.99 one-time service on 23/06 to download an edited document. I paid using Apple Pay and was never asked to create an account or clearly informed that I was signing up for a subscription.

    Then, on 30/06, I was unexpectedly charged $49.99.

    Since then, I’ve sent multiple emails to customer

    Positive: N/A

    Negative: Beware: Unauthorized $49.99 Charge After a $0.99 Purchase

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Jul 06 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for taking the time to give us feedback; it means a lot to us. We want to sincerely apologize for the negative experience you had with our product. Please be kindly informed that the charges are applied with the user's consent, and the terms of the subscription are displayed on the sales screen before the purchase is finalized. This is to ensure transparency and inform our users about the subscription details before they commit to it. Rest assured, our support team will handle your request as quickly as possible. If you require further help or have more questions, don't hesitate to update your email or reach out to us again at social@pdfguru.com.
  • Name: Cliff C.
    Job Title: User
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    SCAM

    Date: Jun 19 2026

    Summary: Bad experience, misleading advert. Fraud company that takes your money without authorization they dont deserve even one star.

    Positive: Nothing just for them to steal money and tell you that they can't refund you even though you dont need theire service

    Negative: I was misled with hidden monthly charges that I never authorised. I requested my refund They offer 2 years free service. I dont want their service I want my money back.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Jun 20 2026
    Dear Cliff! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand your concern regarding unexpected charges and how frustrating this situation must be. Please note that all subscription terms, including any recurring payments, are presented during the checkout process and require user consent before purchase. That said, we take all concerns about billing transparency very seriously. We would like to review your case again and ensure everything was handled correctly. Please contact our support team at social@pdfguru.com so we can investigate and assist you further.
  • Name: CM L.
    Job Title: Director
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    A Wolf in Sheep Skin

    Date: Jun 11 2026

    Summary: AVOID IT AT ALL COST.

    Not worth trying it out. Nothing special but when you try to cancel the subscription, hell of a trouble.

    Positive: Nothing extraordinary. You can find similar features on other apps which will not scam your money.

    This app is more like an enticement and entrapment to make you pay unwillingly.

    Negative: It will entice you with very low trial price. Then it will charge to your card USD49.99 per month without your full knowledge. You can't delete your card details from the pdf guru account. You will have to do it from your bank app.

    The trial period is a very short 7 days and will start charging to your card the second it crosses 7 days.

    This is more like a scam site masquerading as a legitimate site.

    DON'T USE IT!

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Jun 13 2026
    Dear Valued Customer! We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding pricing and subscription management. We aim to clearly display all trial and renewal details, but we recognize your concerns and will review them with our team. If you need help, please contact us at social@pdfguru.com so we can assist you further.
  • Name: Amy L.
    Job Title: Small Business Owner
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Do NOT use PDF Guru

    Date: Jun 05 2026

    Summary: Charged for a one time document download & then 7 days later charged $49.99 for a months subscription I did not opt for. Immediately contacted PDF Guru & they refused to refund. This was not made clear during download. Finally found the disclaimer at the bottom of the email invoice. Horrible customer service!! Refuse to refund 1 day into this subscription I did not opt for and keep sending me the same canned email response 8 times.

    Positive: Professional appearance of document but took a lot of tries to have it downloaded professionally and then I had to print & scan it to be able to email it.

    Negative: Hidden charges. Do not make it clear when you buy the single download that you start a subscription in 7 days and won't refund, even the 1st day of being charged.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Jun 06 2026
    Dear Amy! Thank you for taking the time to share this feedback. We’re sorry to hear about your experience and that the subscription terms felt unclear. Our intention is always to present pricing and subscription details transparently during the checkout process, including information about the trial period and renewal. That said, we understand your concern and frustration regarding how this was perceived. We also regret that you feel the support responses were repetitive — that is not the experience we aim to provide. If you believe there has been an error in billing, we recommend contacting our support team again at social@pdfguru.com so they can review your case in detail and confirm what options are available to you.
  • Name: Anonymous (Verified)
    Job Title: Retired
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scammers

    Date: May 28 2026

    Summary: I tried to explain my situation but got a generic AI response. As a 73 year old pensioner with limited technology experience I was very disappointed! Do not trust these people!!

    Positive: Nothing

    Negative: I used PDF Guru to convert a locked PDF file into a Word Document as I needed to copy and paste so I could respond to a numerous points. I thought I was just purchasing a one of transaction, but yesterday I was billed with an annual or monthly charge!

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: May 30 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be. We would like to clarify that all charges are made in accordance with the subscription terms agreed to at the time of purchase. This includes the pricing and renewal conditions that are presented before checkout and confirmed by the user. If the issue persists, please feel free to update your email to social@pdfguru.com for further assistance. Please know that our team is focused on resolving the matter to your satisfaction.
  • Name: Kristine M.
    Job Title: User
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    High fees and don’t provide refunds

    Date: May 25 2026

    Summary: Refund my money! I did not even use your service that allows you to charge me this much! I converted - couple of pdf file to test! That’s it. It did not work for me so I stopped! Now you don’t even refund me my money!

    Positive: N/A

    Negative: A scam, exorbitant charge for monthly. It’s auto recharge. Asking for a refund but they offered me a 2 year free use of the service, that’s because they know they charge above and beyond for a month!

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: May 26 2026
    Dear Kristine! Thanks for letting us know about this issue. We want to sincerely apologize for your negative experience with our product. Regarding the payment procedure, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the Terms and Conditions are accessible before making any purchases. We also understand that a free extension offer may not meet your expectations in this situation. That said, we take concerns like yours seriously. If you believe there was any misunderstanding, please contact our support team at social@pdfguru.com with your details so we can review your case properly and check what options may be available to you.
  • Name: Katia L.
    Job Title: User
    Length of product use: Less than 6 months
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Truffa!!!

    Edited: May 18 2026

    Summary: I think it's s necessary to denounce this company to authority. Many people are writing everywhere without a solution!

    Positive: No one is just a scam. Be careful, I only used their services once and paid one euro, but after a few weeks they charged me 49.99 euros. I never used the trial; in fact, I paid one euro for the one use I made. They refuse to refund the money, even via PayPal. They admitted the situation by email, but they won't refund the money. Scam.

    Negative: I only used their services once and paid one euro, but after a few weeks they charged me 49.99 euros. I never used the trial; in fact, I paid one euro for the one use I made. They refuse to refund the money, even via PayPal. They admitted the situation by email, but they won't refund the money. Scam.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: May 19 2026
    Dear Katia! Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your concerns regarding the subscription charge and the outcome of your refund request. Please note that subscription details, including pricing, trial conditions, and renewal terms, are presented during checkout and confirmed in the order confirmation email before purchase. Charges are processed according to the selected plan and remain active until canceled prior to the next billing cycle. We understand that you are dissatisfied with the resolution of your case. Refund requests are reviewed individually in line with our refund policy and applicable payment provider rules. We would be happy to take another look at your situation and clarify what happened. Please contact our support team again at social@pdfguru.com so we can review your request and assist you further.
  • Name: MB M.
    Job Title: Manager
    Length of product use: Less than 6 months
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    PDF Guru is a thief

    Date: May 15 2026

    Summary: Terrible refund policy, no longer responds to my emails. Everyone has to be very careful of how they are that using this app and what exactly they are buying.

    Positive: Easy-to-use app.

    Negative: I paid for one-time use, but after a couple of weeks, they charged me 49.99 euros.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: May 18 2026
    Dear Valued Customer! Thank you so much for letting us know. We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding unexpected billing and refund handling. Please note that subscription details, including trial duration, pricing, and automatic renewal terms, are presented during checkout and confirmed in the order confirmation email. The subscription remains active unless it is canceled before the renewal date, as outlined in the service terms. We would genuinely appreciate the opportunity to investigate your case and make this right. Please feel free to contact us directly at social@pdfguru.com, and we’ll do our best to assist you as quickly as possible.
  • Name: Antonello F.
    Job Title: IT Manager
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 20,000 or More
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Bad formatting, bad font recognition, missing due payment notifications

    Date: May 11 2026

    Summary: Negative experience, I'm never going to use it again. Check the Cons for a more detailed explanation.

    Positive: I haven't had time to appreciate any, I tried one simple thing (see description in the Cons) and it failed.

    Negative: After I downloaded my document in PDF, the font I chose when I edited the document was inexplicably not preserved, although I used only standard fonts and tried multiple times to fix it.
    Then when I tried downloading it in Word format, it misinterpreted many letters, symbols, and spaces.
    Last but not least, you won't receive any emails notifying you that the 7-day free trial is ending and that you are going to be charged.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Edited: May 13 2026
    Dear Antonello! Thank you for sharing your detailed feedback. We are sorry to hear about your experience with the formatting issues, font preservation problems, and incorrect character recognition after conversion. Upon purchasing the Trial Period, we sent a billing notification detailing upcoming charges. If you haven’t seen it, please check your Spam folder and mark our email as "Not Spam" to ensure you receive future communications from us. We would genuinely appreciate the opportunity to investigate your case and make this right. Please feel free to contact us directly at social@pdfguru.com, and we’ll do our best to assist you as quickly as possible.
  • Name: Anonymous (Verified)
    Job Title: Student
    Length of product use: Less than 6 months
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam

    Date: May 01 2026

    Summary: Hate it, They trick you into getting subscription when you think that you are buying one time purchase. Customer support are just bots

    Positive: Nothing good, it is horrible, absolutely useless, customer support is non - existent, only bots, service is disgusting

    Negative: They trick you into getting subscription when you think that you are buying one time purchase. Customer support are just bots

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: May 03 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding subscription clarity and customer support. This is not the experience we aim to provide, and we take concerns like this seriously. We would like the opportunity to review your case and help resolve any issues you’ve faced. Please contact our support team at social@pdfguru.com so we can assist you further.
  • Name: Karen Sharmaine M.
    Job Title: Accountant
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Daily
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scammers

    Date: May 01 2026

    Summary: I am compelled to speak out about this matter regarding this company’s billing practices. There have been multiple reports, including discussions on Reddit, from individuals who claim they were charged unexpectedly without prior notification.

    In my case, funds were deducted from my account without any warning. However, when requesting a refund, the company quickly referred to its policies. This raises a critical concern: why are these policies not applied when it comes to notifying customers before deductions are made?

    Transparency and proper consent should be standard in any business transaction. Deducting funds without clear communication undermines trust and exposes customers to unnecessary financial risk.

    I strongly urge individuals and business owners to exercise caution when sharing their card details. If you have already provided your banking information, it is advisable to monitor your account closely and take the necessary steps to protect yourself.

    Positive: Nothing good, they are a scammers, just make sure you block you bank card after dealing with them..

    Negative: They take advantage of people's card details, be careful...

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: May 25 2026
    Dear Karen! Thank you for sharing your feedback. We take concerns like this very seriously and are sorry to hear about your experience. However, we want to clarify that all charges are processed in accordance with the subscription terms agreed to at the time of purchase, and any billing is tied to a confirmed subscription setup. Also, upon purchasing the Trial Period, we sent a billing notification detailing upcoming charges. If you haven’t seen it, please check your Spam folder and mark our email as "Not Spam" to ensure you receive future communications from us. We would like to investigate your case properly and help resolve this as quickly as possible. Please reach out to our support team at social@pdfguru.com with your email address or any relevant transaction details so we can locate your account and review what happened. We’re committed to transparency and are here to assist you.
  • Name: Gabi I.
    Job Title: Guide
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    They rob you quietly and hide behind their ToS

    Date: Apr 29 2026

    Summary: How the hell can you be okay with making money like some two-bit crook? Have you no shame whatsoever?

    You're gambling your entire reputation for a few lousy dollars?

    This isn't business, man — this is straight-up highway robbery. You're a con artist, plain and simple.

    Positive: PDF Guru stole $50 from me. No warning, no refund. Pure predatory billing. Avoid at all costs.

    You're gambling your entire reputation for a few lousy dollars!

    Negative: DO NOT subscribe to PDF Guru unless you enjoy being robbed quietly.
    They renewed my subscription for $50 without sending any prior notification - no email, no reminder, nothing. By the time I noticed the charge, it was too late to cancel. The service was not used during the entire billing period.
    When I contacted support and politely requested a refund as a goodwill gesture, they hid behind their terms of service and refused. Apparently, silently charging customers is perfectly fine in their book.
    This is not how legitimate businesses operate. This is predatory billing designed to catch you off guard. They count on you not noticing.
    I have initiated a chargeback through my payment provider. I am also reporting this practice to consumer protection authorities.
    Stay far away from PDF Guru. There are dozens of free and honest alternatives that don't need to trick you to make money.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Apr 30 2026
    Dear Gabi! Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting unexpected charges can be. Subscription renewals are outlined in the terms at the time of purchase and are linked to the account used during sign-up. However, we understand your concern about notification and how this situation feels from your perspective. We do not want any user to feel misled, and we take billing concerns seriously. Since you mentioned a charge and a previous support interaction, this issue should be reviewed properly at the account level. Please contact social@pdfguru.com with your account or transaction details so our team can investigate what happened and assist you further. We appreciate you taking the time to share your feedback.
  • Name: Anonymous (Verified)
    Job Title: Retired
    Length of product use: Less than 6 months
    Used How Often?: Daily
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    PDF Guru is a scam!

    Date: Apr 23 2026

    Summary: Horrible. Spent a whole day trying to get my money back and to unsubscribe. Scam !

    Positive: Nothing. Scam.

    Negative: They sign you up for a lifetime subscription and take the first month fee without your knowledge.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Apr 25 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand your concern regarding unexpected subscription charges and difficulty managing cancellation. This is not the experience we aim to provide, and we take feedback about billing transparency very seriously. In many cases, subscriptions are created through a trial or checkout flow that includes recurring billing details, but we understand this can sometimes be overlooked or unclear, and we are actively working to improve clarity in these steps. If you haven’t already had your case resolved, please contact us at social@pdfguru.com with your account details so we can review what happened and assist you further.
  • Name: G K.
    Job Title: Manager
    Length of product use: Less than 6 months
    Used How Often?: Yearly
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam

    Date: Apr 18 2026

    Summary: Scam, avoid, Be careful.

    Positive: Removed password from one pdf file. This is it, didn't want anything else. Be careful, it has secretly added subscription service

    Negative: Secretly charged £49.99 on top of official £2 foe the service.

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Apr 20 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback! We’re sorry to hear about your experience and understand your concern regarding unexpected subscription charges. That is not the experience we want for our users. Please contact us at social@pdfguru.com so we can review your account, check the transaction details, and assist you further with resolving this issue as quickly as possible.
  • Name: Anonymous (Verified)
    Job Title: Owner
    Length of product use: Free Trial
    Used How Often?: Daily
    Role: User
    Organization Size: 1 - 25
    Features
    Design
    Ease
    Pricing
    Support
    Likelihood to Recommend to Others
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam

    Date: Apr 18 2026

    Summary: I needed a W-9 form. It initially stated the form was free. Then when trying to print said it was $.80. A week later they charged me $46! Luckily my bank caught it

    Positive: Non! It's a rip off! Do not recommend at all. Don't sign up they will charged you without your knowledge

    Negative: Charged me for a subscription when I never saw it!

    Read More...
    PDF Guru Company Response
    Date: Apr 20 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback! We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning unexpected charges can be. That is not the experience we want for our users. Please contact us at social@pdfguru.com so we can review your account, investigate the charge, and assist you further with resolving this issue.